Witam.
Dzisiejsze info mogą być niepełne "mocniej" co do POLSKIEGO i MATEMATYKI.
-POLSKI-czytać ,,Skąpca"Moliera (do środy)
-CHEMIA-62,66,67,68 + dla chętnych krzyżówka i z gwiazdką zadania na oceną celującą
i odpowiedzieć w zeszycie : Jak wykryć alkohol etylowy?
-NIEMIECKI-będzie Pani pytać zadania 8 i 9 ze str.26,27 oraz z odmiany czasownika przez osoby i liczbę pojedynczą,mnogą,czasownika ''treffen" i "ausgehen"(tu uważać np. Ich gehe aus),przypominam osobą,które zgłosiły się do dodatkowej pracy,każdego ogółem obowiązuję chyba,ale to już chyba w innym razem,o czym się chce,czy to o idolu,muzyku itp.
i pewnie,niektóre może, jeszcze zaległe pytanka,prace:
!nauczone dialogi z zadania 16 A ze str.20,zrobione 1-3 ze str.80(kogo nie było uzupełnione jeszcze 4,5 i nie jestem pewna,może 6 z str.81) i będzie Pani pytać(lub kartkówka<spekulacja>) z in,im,auf,które wynikają z die,der,das,ogółem zaczyna się to w podręczniku na str.24,25,a na stronie 32 jest to w miarę wyjaśnione,może będzie jeszcze pytać z słówek z 107,108 Lektion 7
(skan w tym poście >>>><<<<)
-KSZT.SŁ.-grupa Pani Biegaj- wybrać sobie zadanie z kartki,którą Pani dała(554,555, lub 556) napisać linię melodyczną dla jednego,drugi stukać lub dwóch linijek rytmicznych,
może jeszcze zaległa forma tego zadania -
jedną linię stukać,klaskać itp.,drugą np.tatalizować(czyli wykonuje się rytm za pomocą wypowiadanie sylaby "ta"),ogółem zadanie polega na jednoczesnym wykonaniu dwóch linii rytmicznych,
może jeszcze zaległe ćwiczenia/prace/czynności: jakaś transpozycja i śpiewanie z solfeża 1229,1230
WOS-dokończyć chyba pracę,którą zaczęliśmy w zeszytach: cechy gospodarki
nakazowo-rozdzielczej
wolnorynkowej
Chyba to wszystko.
Pozdrawiam,miłego wieczoru,z Bogiem.
poniedziałek, 28 lutego 2011
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz