Rada Rodziców,Koncert Mikołajkowy

Składka miesięczna na Radę Rodziców to 29 zł
chętni,którzy chcą wziąć udział w koncercie mikołajkowym-zgłaszać się do mnie do 23 listopada!

poniedziałek, 21 lutego 2011

na 22.02.11 r.

Witam.
-POLSKI-przeczytany ,,Faraon",zastanowić się(może zapisać) : Jak tworzyć opis przeżyć?
kto jeszcze nie napisał/nie oddał:rozprawka: Udowodnij,że wolność jest  lub nie jest istotną rzeczą w życiu człowieka albo udowodnij dopiero w  rozprawce(temat jako pytanie),można na postawie ,,Pracy"(str.158 podr.) lub czego się chce.
-KSZT.SŁ.-grupa Pani Biegaj- wybrać sobie zadanie z kartki,którą Pani dała(554,555, lub 556) jedną linię stukać,klaskać itp.,drugą np.tatalizować(czyli wykonuje się rytm za pomocą wypowiadanie sylaby "ta"),ogółem zadanie polega na jednoczesnym wykonaniu dwóch linii rytmicznych,
może jeszcze zaległe  ćwiczenia/prace/czynności:  jakaś transpozycja i śpiewanie z solfeża  1229,1230-CHEMIA-SPRAWDZIAN z 10 rozdziału(125-133)  z podr. nr 2 i z  z podr. nr 3 od początku książki do 38 str.(albo od strony 13)
-MATEMATYKA-dokończyć zadanie 2/157(chyba tylko przykład b. zrobić)
-NIEMIECKI- nauczone dialogi z zadania 16 A ze str.20,zrobione 1-3 ze str.80(kogo nie było uzupełnione jeszcze 4,5 i nie jestem pewna,może 6 z str.81) i będzie Pani pytać(lub kartkówka<spekulacja>) z  in,im,auf,które wynikają z die,der,das,ogółem zaczyna się to w podręczniku na str.24,25,a na stronie 32 jest to w miarę wyjaśnione,może będzie jeszcze pytać z słówek z 107,108 Lektion 7

Chyba to wszystko.

Pozdrawiam,miłego wieczoru,z Bogiem.


PS.OTO SKAN MOJEGO ZESZYTU Z J.NIEMIECKIEGO :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz